Na vaše dotazy budou odpovídat sekretář HC Olomouc Pavlína Staňková, nebo marketingový manažer Simon Vejtasa
Vaše dotazy budou zodpovězeny zpravidla do pěti pracovních dnů.
Otázky na mohou pokládat pouze zaregistrovaní uživatelé. Pro tuto sekci neplatí žádné jiné registrace (z fóra, aukcí, tipovačky apod.). Registrovat se můžete zde.
Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.
RSS kanál ptejte se: Vedení klubu
Zobrazuji odpovědi 320 - 330 z 334 odpovědí v této kategorii celkem.
Lukáš Uhlíř
5. 10. 2010, 13:43
Jan Eyer
2. 10. 2010, 18:39
Ja jsem si prave vsiml ze jsou toalety vsude hotove a i nejake nove sedacky tak se chci zeptat zda to delal klub nebo mesto a dej te prosim vedet se schuze z vedeni mesta kdy se stadion bude opravovat diky Jan Eyer
Odpověď:
Dobrý den,
jak jsme již jednou odpovídali, stadion patří městu, tudíž veškeré opravy a rekonstrukce provádí město Olomouc. Středeční schůzka s představiteli města je určená vám, fanouškům, tudíž se můžete dostavit a vaši otázku položit přímo primátorovi Olomouce.
Odpověď:
Dobrý den,
jak jsme již jednou odpovídali, stadion patří městu, tudíž veškeré opravy a rekonstrukce provádí město Olomouc. Středeční schůzka s představiteli města je určená vám, fanouškům, tudíž se můžete dostavit a vaši otázku položit přímo primátorovi Olomouce.
Jan Eyer
1. 10. 2010, 17:25
Chci ze zeptat zda registrace a pusobeni jako clen je bezplatna a hlavne si chce zeptat jestli jsou vsude hotove toalety na zimaku a do kdy bude vymenen zbytek sedacek na tribunach??? a kdy se koupi nove svetelne tabule ktere pomalu take dosluhuji a kdy se udela strecha???
Odpověď:
Vážený pane Eyere,
rekonstrukce je plně v kompetenci vlastníka zimního stadionu, tedy statutárního města Olomouc. Své dotazy tedy směřujte na vedení města. Už ve středu máte možnost zúčastnit se setkání s primátorem, více informací naleznete v aktualitách na homepage.
Odpověď:
Vážený pane Eyere,
rekonstrukce je plně v kompetenci vlastníka zimního stadionu, tedy statutárního města Olomouc. Své dotazy tedy směřujte na vedení města. Už ve středu máte možnost zúčastnit se setkání s primátorem, více informací naleznete v aktualitách na homepage.
Lukáš Uhlíř
23. 9. 2010, 21:27
Dobrý den, chtěl bych se zeptat , proč klub neinformoval prostřednictvím zdělovacích prostředků o nefunkčnosti turniketového systému pro permanentkáře?Jak jsem pozorval někteří lidé jsou dost otrávení , když od prvního turniketu je poslou k druhému a od tama je pošlou ještě dál.Taky bych se chtěl zeptat jaké jsou vyhlídky na opravu systemu. Děkuji za odpoved s přáním krásného dne Lukáš Uhlíř
Odpověď:
Dobrý den,
diváky informovaly nápisy vedle všech vchodů na zimní stadion. Za komplikace se omlouváme, bohužel jde o problém dodavatelské firmy. O řešení problému budete informováni na našem webu.
Odpověď:
Dobrý den,
diváky informovaly nápisy vedle všech vchodů na zimní stadion. Za komplikace se omlouváme, bohužel jde o problém dodavatelské firmy. O řešení problému budete informováni na našem webu.
Milan Synek
23. 9. 2010, 10:13
Ja si myslim, ze kvalita prezentace klubu smerem ven je nesmirne dulezita vec; zaroven si myslim, ze kvalita mimosportovni cinnosti (zobecneno na ”show” okolo samotneho hokeje) je mozna stejne dulezita jako hokej samotny; bohuzel v Cechach proste jeste sportovni klubu nedospely k tomu, aby sportovni cast postavily na stejnou uroven jako tu ”omacku” okolo toho... pro ilustraci: kdyz v klubech treneri pozaduji nejake hrace (kteri se casto nasledne ani neosvedci) moc se nad tim nepremysli a investuje se... kdyz ovsem nekdo prijde s myslenkou posileni veci okolo (at uz personalne nebo investicemi do reklamy a image klubu), otaceji kluby kazdou korunu desetkrat nez ji pusti z ruky; to je bohuzel zatim problem vetsiny ceskych sportovnich organizaci (a nejen sportovnich); postupne se to zlepsuje, ale jde to pomalu a musi v tech organizacich byt lidi, kteri neustale (temer denne) presvedcuji ty, kteri drzi kasu, ze je to spravne... to sou slova manažera jednoho klubu 1.ligy dokážete se i tady v Olomouci,pod tato slova podepsat?nebo máte na věc opačný názor?děkuji za odpověd
Odpověď:
Ano, můžeme se pod tato slova podepsat.
Odpověď:
Ano, můžeme se pod tato slova podepsat.
David Jahoda
17. 9. 2010, 17:42
Dobrý den chtěl bych se zeptat, jaktoze uz nemaji hraci na dresech reklamu eurovia? Ikdyz na lede je!
Odpověď:
Dobrý den,
Eurovia je i nadále hlavním partnerem klubu, ale na základě smluvního ujednání se obě strany dohodly, že logo sponzora nebude pro tuto sezónu na dresech hráčů.
Odpověď:
Dobrý den,
Eurovia je i nadále hlavním partnerem klubu, ale na základě smluvního ujednání se obě strany dohodly, že logo sponzora nebude pro tuto sezónu na dresech hráčů.
Lukáš Uhlíř
16. 9. 2010, 20:42
Dobrá inspirace http:||hn.ihned.cz|c1-46461850-kluby-se-teprve-uci-lakat-fanousky-pres-marketing
Odpověď:
Dobrý den,
otázka ve Vašem příspěvku chybí...
Odpověď:
Dobrý den,
otázka ve Vašem příspěvku chybí...
Lukáš Uhlíř
15. 9. 2010, 20:49
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli by šel treba v půlce 3.tretiny vyhlásit počet diváku , když už máme ty turnikety :-) a také bych si chtěl stěžovat na nedostatečnou pořadatelskou službu...za brankou furt někdo nahoře i dole kouří a pořadatelé nic...nějací by tam měli stát a ne dole popíjet v klidu čaj..za to sou placeni? Když někoho s cigaretou okřiknu sám tak stejne nepřestane..Děkuji za odpoved
Odpověď:
Dobrý den Lukáši,
vyhlásit počet diváků půjde, až nám budou stoprocentně fungovat turnikety. Před zápasem s Kadaní čtečky bohužel neregistrovaly permanentky. Uvidíme, kdy se to podaří opravit.
Co se týká kouření, určitě zpřísníme od příštího zápasu kontroly. Děkujeme za tip, kde kuřáky hledat.
Odpověď:
Dobrý den Lukáši,
vyhlásit počet diváků půjde, až nám budou stoprocentně fungovat turnikety. Před zápasem s Kadaní čtečky bohužel neregistrovaly permanentky. Uvidíme, kdy se to podaří opravit.
Co se týká kouření, určitě zpřísníme od příštího zápasu kontroly. Děkujeme za tip, kde kuřáky hledat.
Lukáš Uhlíř
12. 9. 2010, 11:19
Dobrý den, chci se zeptat proč klub HC OLomouc nepřipravil na 1.ligové utkání nějakou divackou akci a nějakou větší propagaci právě s důrazem na tohle první utkání...které má potencial přilákat hodně fanoušků , kteří kdyby videli dobrý hokej by přišlo zas!Divácké akce právě na taková to utkání taky přitáhnou několik stovek fanoušků..Ještě jsem v Olomouci na hokeji takovouhle akci nevidel.. např. ”Na první utkání ženy zdarma” , ” Ke vstupence pivo radegast zdarma” , takových akcí se dá vymyslet desítky :-) Hodně štěstí
Odpověď:
Dobrý den, na podobnou otázku jsem již odpovídala. Klub chystá ve spolupráci se svými partnery několik nových marketingových akcí, které se uskuteční v průběhu sezóny. Na druhou stranu, ani sebelepší propagace Vám diváky automaticky nepřinese. Pro příklad nemusíme chodit daleko - fotbalová Sigma patří mezi špičku v České republice, co se týká marketingových akcí a propagace, přitom její divácké návštěvy jsou podprůměrné, pokud tým nehraje na špici soutěže, například loni.
Odpověď:
Dobrý den, na podobnou otázku jsem již odpovídala. Klub chystá ve spolupráci se svými partnery několik nových marketingových akcí, které se uskuteční v průběhu sezóny. Na druhou stranu, ani sebelepší propagace Vám diváky automaticky nepřinese. Pro příklad nemusíme chodit daleko - fotbalová Sigma patří mezi špičku v České republice, co se týká marketingových akcí a propagace, přitom její divácké návštěvy jsou podprůměrné, pokud tým nehraje na špici soutěže, například loni.
Milan Synek
10. 9. 2010, 15:46
dobry den p.Spurná reaguji na na vaši odpověd ohledně propagace klubu web chválim,ale neni to trochu pozdě po tak dlouhé době?a spolupráce s regionálnim tiskem a rozhlasem je chválihodná,ale né každý může v práci číst nebo poslouchat rádio,co dál plánujete pro diváka krom rozdávání triček a soutěží ze strany Radegastu?2-3 za sezonu,čím chcete rodiny s dětmi nalákat na ZS?co autogramiády hráčů?bude nějaká?né jen ze strany FC a jeho aktivit?děkuji za odpověd
Odpověď:
Dobrý den, zda je pozdě nebo brzy, to si netroufám odhadnout. Nový web jsme spustili s dostatečným předstihem před začátkem nové sezóny, starý web do konce loňské sezóny fungoval.
Klub se zajímá o své diváky a plánuje v sezóně nové marketingové akce. Rozpočet ani velikost klubu HC Olomouc však nedosahuje velikosti ani rozpočtů klubů v extralize či top týmů v první lize. Z tohoto důvodu nejde vše tak jednoduše, jak bychom si představovali. O všech novinkách a marketingových akcích budete s předstihem informováni na našem webu nebo v médiích.
Odpověď:
Dobrý den, zda je pozdě nebo brzy, to si netroufám odhadnout. Nový web jsme spustili s dostatečným předstihem před začátkem nové sezóny, starý web do konce loňské sezóny fungoval.
Klub se zajímá o své diváky a plánuje v sezóně nové marketingové akce. Rozpočet ani velikost klubu HC Olomouc však nedosahuje velikosti ani rozpočtů klubů v extralize či top týmů v první lize. Z tohoto důvodu nejde vše tak jednoduše, jak bychom si představovali. O všech novinkách a marketingových akcích budete s předstihem informováni na našem webu nebo v médiích.
Odpověď:
Dobrý den,
ano, o angažování nové osoby přemýšlíme. O akciové společnosti zatím nepřemýšlíme.