Na vaše dotazy budou odpovídat sekretář HC Olomouc Pavlína Staňková, nebo marketingový manažer Simon Vejtasa
Vaše dotazy budou zodpovězeny zpravidla do pěti pracovních dnů.
Otázky na mohou pokládat pouze zaregistrovaní uživatelé. Pro tuto sekci neplatí žádné jiné registrace (z fóra, aukcí, tipovačky apod.). Registrovat se můžete zde.
Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.
RSS kanál ptejte se: Vedení klubu
Zobrazuji odpovědi 140 - 150 z 334 odpovědí v této kategorii celkem.
Jakub Kašpar
23. 12. 2013, 18:22
Petr Vrablik
22. 12. 2013, 15:59
Dobry den, mam jen takové upozornění. Do šaten a sprch hostí dejte do oken závěsy, je na ně z ulice vidět (ty skla jsou skoro průhledné). Nejsem rejpal ale mohl by z toho pro klub být zbytečný trapas (ne-li průšvih).
Jinak přeji šťastné a veselé vánoce a do nového roku mnoho spokojených hráčů i fanoušků.
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za upozornění, daný problém budeme řešit. I my vám přejeme všechno nejlepší do nového roku.
Jinak přeji šťastné a veselé vánoce a do nového roku mnoho spokojených hráčů i fanoušků.
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za upozornění, daný problém budeme řešit. I my vám přejeme všechno nejlepší do nového roku.
Karla Staňková
2. 12. 2013, 19:44
Dobrý den,
málem bych dnes zapomněla - všechno nejlepší Jirkovi Dopitovi k jeho polokulatým narozeninám. Vše nej nej nej...a ať mu to trénování jde stejně dobře, jako mu šel hokej samotný. Jiří, jsi nej :-). Kája
Odpověď:
Dobrý den,
Jiřímu Dopitovi jsme vaše přání vyřídili. Potěšilo ho to a moc děkuje.
málem bych dnes zapomněla - všechno nejlepší Jirkovi Dopitovi k jeho polokulatým narozeninám. Vše nej nej nej...a ať mu to trénování jde stejně dobře, jako mu šel hokej samotný. Jiří, jsi nej :-). Kája
Odpověď:
Dobrý den,
Jiřímu Dopitovi jsme vaše přání vyřídili. Potěšilo ho to a moc děkuje.
Roman Král
2. 12. 2013, 11:44
Dobrý den!
Chci se jen zmínit co se mi stalo během sobotního zápasu s Třebíčí.Asi v polovině 2.třetiny jsem byl vykázán ,asi právem,ze stadionu za to ,že jsem kouřil na stadioně.Chci se jen ohradit ,proti neoprávněnému zásahu security Elsi vůči mě mimo stadion.Při vyvádění ze dveří mi jeden člen security se slovy táhni do prdele kopl do zadku.Na to jsem reagoval kopnutím do dveří a vylitím piva na securitu.Potom jsem byl napaden,povalen na zem,skopán do obličeje,mám nateklý celý nos,roztrhanou bundu a vše od krve.Navíc zmlátili i mého 19 syna,který se mě snažil bránit.Vím porušil jsem pravidla chování na stadioně,ale zásah ochranky byl naprosto neadekvátní,prosím aby se tím někdo zabýval.
Chodím spíše na fotbal jsem ,fanoušek Sigmy ,asi 30 let,na Moru chodím jen občas,naposledy baráž s Libercem,ale po tomto incidentu se na hokeji ,už neukážu.Aby ochranka mlátila domácí fanoušky,to jsem ještě nezažil,a jezdil jsem i na venkovní zápasy se Sigmou.Agresivní člen security,tlustoch,který se chtěl evidentně mlátit,by neměl na hokeji co dělat ,navíc ve službě a placený klubem.Přitom policie čr,vše sledovala z auta a nezasáhla.Na dotaz mého bratra,tvrdila ,že jsem kopal do dveří a vylil na ochranku pivo,a jestli chci ,tak mě odvezou na záchytku.Poté jsme odešli ze stadionu,nechtěli jsme hrotit situaci,ikdyž jsme měli řádně zakoupené lístky.
Píšu to jen proto ,aby se někdo zamyslel ,koho zaměstnává na stadioně při zápasech.Děkuji za reakci a na shledanou v lepších časech.Nechci nic řešit s policií,abych náhodou nepřišel o práci ,za blbou cigaretu na stadioně.
Děkuji Váš bývalý fanoušek Roman Král-sigmak@seznam.cz
Odpověď:
Dobrý den,
pořadatelská služba je povina udělat taková opatření, aby byl za každých okolností dodržen řád zimního stadionu. Musí zasáhnout stejně, ať se jedná o domácí či hostující fanoušky. Děkujeme za pochopení.
Chci se jen zmínit co se mi stalo během sobotního zápasu s Třebíčí.Asi v polovině 2.třetiny jsem byl vykázán ,asi právem,ze stadionu za to ,že jsem kouřil na stadioně.Chci se jen ohradit ,proti neoprávněnému zásahu security Elsi vůči mě mimo stadion.Při vyvádění ze dveří mi jeden člen security se slovy táhni do prdele kopl do zadku.Na to jsem reagoval kopnutím do dveří a vylitím piva na securitu.Potom jsem byl napaden,povalen na zem,skopán do obličeje,mám nateklý celý nos,roztrhanou bundu a vše od krve.Navíc zmlátili i mého 19 syna,který se mě snažil bránit.Vím porušil jsem pravidla chování na stadioně,ale zásah ochranky byl naprosto neadekvátní,prosím aby se tím někdo zabýval.
Chodím spíše na fotbal jsem ,fanoušek Sigmy ,asi 30 let,na Moru chodím jen občas,naposledy baráž s Libercem,ale po tomto incidentu se na hokeji ,už neukážu.Aby ochranka mlátila domácí fanoušky,to jsem ještě nezažil,a jezdil jsem i na venkovní zápasy se Sigmou.Agresivní člen security,tlustoch,který se chtěl evidentně mlátit,by neměl na hokeji co dělat ,navíc ve službě a placený klubem.Přitom policie čr,vše sledovala z auta a nezasáhla.Na dotaz mého bratra,tvrdila ,že jsem kopal do dveří a vylil na ochranku pivo,a jestli chci ,tak mě odvezou na záchytku.Poté jsme odešli ze stadionu,nechtěli jsme hrotit situaci,ikdyž jsme měli řádně zakoupené lístky.
Píšu to jen proto ,aby se někdo zamyslel ,koho zaměstnává na stadioně při zápasech.Děkuji za reakci a na shledanou v lepších časech.Nechci nic řešit s policií,abych náhodou nepřišel o práci ,za blbou cigaretu na stadioně.
Děkuji Váš bývalý fanoušek Roman Král-sigmak@seznam.cz
Odpověď:
Dobrý den,
pořadatelská služba je povina udělat taková opatření, aby byl za každých okolností dodržen řád zimního stadionu. Musí zasáhnout stejně, ať se jedná o domácí či hostující fanoušky. Děkujeme za pochopení.
Ctirad Jarma
26. 11. 2013, 10:18
Nepřemýšleli jste někdy podpořit Olomoucké fanoušky v cestě podívat se na venkovní zápas za přijatelnou cenu? Díky :-)
Odpověď:
Dobrý den,
pokud má klub možnost, snaží se klub podpořit fanoušky tou cestou, že zařídí Fan Clubu co největší počet volných vstupenek na venkovní utkání. Záleží však vždy na dohodě mezi klubem HC Olomouc a klubem soupeře.
Odpověď:
Dobrý den,
pokud má klub možnost, snaží se klub podpořit fanoušky tou cestou, že zařídí Fan Clubu co největší počet volných vstupenek na venkovní utkání. Záleží však vždy na dohodě mezi klubem HC Olomouc a klubem soupeře.
Martina Ivanova
24. 11. 2013, 20:52
Dobrý, chci se zeptat, kdy je otevřený sekretariát. Děkuji za odpověď
Odpověď:
Dobrý den,
sekretariát je v pracovní dny otevřen neustále, a to zejména v poledních hodinách. Po poledni záleží doba otevření na tom, zda je na sekretariátu přítomen některý z pracovníků. Sekretariát klubu je také otevřen před každým domácím utkáním.
Odpověď:
Dobrý den,
sekretariát je v pracovní dny otevřen neustále, a to zejména v poledních hodinách. Po poledni záleží doba otevření na tom, zda je na sekretariátu přítomen některý z pracovníků. Sekretariát klubu je také otevřen před každým domácím utkáním.
Lukáš Uhlíř
24. 11. 2013, 11:00
Dobrý den, chci se zeptat, jestli budou nějaké nové fan předměty před vánoci? Děkuji
Odpověď:
Dobrý den,
vyskytly se potíže, kvůli kterým se žádné produkty pro fanoušky do Vánoc nestihnou vyrobit.
Odpověď:
Dobrý den,
vyskytly se potíže, kvůli kterým se žádné produkty pro fanoušky do Vánoc nestihnou vyrobit.
Jan Vymětalík
23. 11. 2013, 12:14
Dobrý den, neplánujete vytvořit kalendář HC Olomouc na nový rok 2014? Díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
kalendář k nadcházejícímu roku není v plánu.
Odpověď:
Dobrý den,
kalendář k nadcházejícímu roku není v plánu.
Jan Kaňovský
4. 11. 2013, 20:14
Dobrý den,
jsem studentem Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci a v rámci studia máme mít praxi v oblasti sportu. Chtěl bych se Vás tedy tímhle zeptat, jestli by bylo možné tuhle praxi získat ve vašem klubu, jakožto nějaký asistent. Do 12 let jsem hrál lední hokej profesionálně za HC Uherské Hradiště, takže bruslařské zkušenosti mám. Samozřejmě nemohu tvrdit, že zvládnu pomáhat při tréninku starších ročníků, ale přípravku bych určitě zvládl. Vše bych samozřejmě dělal bez platebního ohodnocení, jedná se mi jen o tu praxi.
Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný zbytek dne.
Odpověď:
Dobrý den,
více informací vám k vašemu dotazu dá sportovní manažer klubu pan Josef Podlaha. Kontaktuje ho prosím na tel. 724 565 766.
jsem studentem Fakulty tělesné kultury Univerzity Palackého v Olomouci a v rámci studia máme mít praxi v oblasti sportu. Chtěl bych se Vás tedy tímhle zeptat, jestli by bylo možné tuhle praxi získat ve vašem klubu, jakožto nějaký asistent. Do 12 let jsem hrál lední hokej profesionálně za HC Uherské Hradiště, takže bruslařské zkušenosti mám. Samozřejmě nemohu tvrdit, že zvládnu pomáhat při tréninku starších ročníků, ale přípravku bych určitě zvládl. Vše bych samozřejmě dělal bez platebního ohodnocení, jedná se mi jen o tu praxi.
Předem děkuji za odpověď a přeji příjemný zbytek dne.
Odpověď:
Dobrý den,
více informací vám k vašemu dotazu dá sportovní manažer klubu pan Josef Podlaha. Kontaktuje ho prosím na tel. 724 565 766.
Jindřich Bahounek
27. 10. 2013, 11:39
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda by bylo možné uveřejnit na zdejších stránkách gólovou sirénu. Když je zde i hymna, taková malá drobnost by snad neuškodila.
Dále bych chtěl podotknout, že ikdyž vedení často naříká nad malou návštěvností, fanouškům naproti moc nejde. Je pravda,že poslední dobou se to lepší, ale například sortiment nabízených fan předmětů je stále malý. Pokud se opravdu rozšíří nabídka jak bylo uváděno, měl bych dotaz, zda budou k dostání i dresy s předtištěnými jmény a nebudou se muset složitě objednávat přes sekretariát. Děkuji za odpovědi.
Odpověď:
Dobrý den,
gólovou sirénu v nejbližších dnech na web dáme, naleznete ji následně v sekci DOWNLOAD. Co se týká druhé části vaší otázky, jedná se o šálách a kšiltovkách, které by měly být k zakoupení do tří až čtyř týdnů. Objednávat dresy s předtištěnými jmény se nám v minulosti neosvědčilo, protože většina z nich poté neměla žádné zájemce.
Dále bych chtěl podotknout, že ikdyž vedení často naříká nad malou návštěvností, fanouškům naproti moc nejde. Je pravda,že poslední dobou se to lepší, ale například sortiment nabízených fan předmětů je stále malý. Pokud se opravdu rozšíří nabídka jak bylo uváděno, měl bych dotaz, zda budou k dostání i dresy s předtištěnými jmény a nebudou se muset složitě objednávat přes sekretariát. Děkuji za odpovědi.
Odpověď:
Dobrý den,
gólovou sirénu v nejbližších dnech na web dáme, naleznete ji následně v sekci DOWNLOAD. Co se týká druhé části vaší otázky, jedná se o šálách a kšiltovkách, které by měly být k zakoupení do tří až čtyř týdnů. Objednávat dresy s předtištěnými jmény se nám v minulosti neosvědčilo, protože většina z nich poté neměla žádné zájemce.
chtěl bych celému vedení touto cestou popřát krásné svátky, hlavně co nejvíce zdraví a pohody :-)
Odpověď:
Dobrý den,
děkujeme za přání. Doufáme, že jste si vánoční svátky uži podle svých představ. Do nového roku vám přejeme všechno nejlepší.