Ptejte se: Vedení klubu

Na vaše dotazy budou odpovídat sekretář HC Olomouc Pavlína Staňková, nebo marketingový manažer Simon Vejtasa

Vaše dotazy budou zodpovězeny zpravidla do pěti pracovních dnů.

 
 
 
Formulář
prosím nevyplňovat text:
jméno: autorizační kód:
vyplňte prosím všechny kolonky   

Otázky na mohou pokládat pouze zaregistrovaní uživatelé. Pro tuto sekci neplatí žádné jiné registrace (z fóra, aukcí, tipovačky apod.). Registrovat se můžete zde.

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.

Zobrazuji odpovědi 10 - 20 z 334 odpovědí v této kategorii celkem.

Jiří Veselý
6. 6. 2018, 17:31
 
Dobrý den!
Chtěl bych se zeptat zda uvažujete o výměně sedaček v sektorech za brankami.Mám permanentku do sektoru D2,kde se platí stejná cena jako v sektorech A2,B2,A4,B4 a sedačky už mají 3 sezónu vyměněné.Myslím si že za stejné peníze bychom si zasloužili stejný komfort.
Děkuji za odpověď,přeji hezký den, Veselý

Odpověď: Dobrý den, pane Veselý, s problémem zásadnější rekonstrukce stadionu (nebo i zmíněné výměny sedaček, o kterém dlouhodobě víme) bohužel nemůže klub zásadněji operovat. Zimní stadion je v majetku Statutárního města Olomouc, které v investiční kapitole tuto položku pro letošní rok nemělo. Svou žádost tak můžete adresovat právě na tuto instituci. Třeba se i s vašim přispěním podaří vaše přání splnit. Pokud chcete mít komfort stejný jako na "dlouhých" tribunách, aktuálně je v nabídce volného prodeje ještě mnoho permanentek z vámi zmíněných sektorů.
S podzdravem
Johan Čáp, šéfredaktor webu
Lukáš Uhlíř
24. 4. 2017, 05:54
 
Dobrý den,

chci se zeptat, jestli i letos budou na zimním stadionu nějaké drobné opravy.
děkuji

Odpověď:
Dobrý den pane Uhlíři,
ano, na zimním stadionu bude provedeno vícero oprav. Před začátkem sezóny se dozvíte konkrétně, o jaké úpravy šlo. Mějte hezký den.


Zuzana Němcová
Tomáš Fojtík
15. 4. 2017, 17:30
 
Dobrý den kdysi se zde objevil článek ohledně nového maskota.. V jaké fázi se to nyní nachází? Hezké velikonoční svátky..

Tomáš Fojtík

Odpověď:
Dobrý den pane Fojtíku.
Ano, plánovala jsem zakoupení maskota z prostředků, které získáme z nákupu přes naše webové stránky. Do této doby se vybralo cca 600,- Kč, což na maskota bohužel nestačí.
Pro příští sezónu mám ale jiný nápad, jak finance na maskota získat. Včas se vše dozvíte.
Děkuji za Váš dotaz a přeji hezký den.
Zuzana Němcová
Ondřej Hlaváček
15. 12. 2016, 12:48
 
Dobrý den,reaguji na odpověď paní(slečny) marketingové manažerky: v názoru o starání se o fanoušky se bohužel asi neshodneme. Je dobře,že máte pocit že starost o stálé a vyhledávání možností pro získání nových fanoušků je v pořádku,asi to stačí. Já jsem laik,ale vidím tolik možností co a jak dělat,aniž by klub musel vynaložit velké peníze,ale bohužel,přání fanoušků je jedna věc,realita druhá.
K otázce co bych chtěl položit. Budete někdy akceptovat pro vstup na zápasy kartu HOKEJKA, místo permanetky + je novinka možnost koupě lístku přes HOKEJKA TICKET ( http://www.hokej.cz/hokejka-clanek/vstupenky-na-tipsport-extraligu-a-wsm-ligu-nyni-nove-i-na-hokej-cz/5019713) ??? Děkuji

Odpověď:
Dobrý den,
podmínky prodeje vstupenek prostřednictvím hokej.cz se společností projednáváme. Pokud bude spolupráce navázána, informujeme vás.
Děkujeme za dotaz.
Ondřej Hlaváček
1. 12. 2016, 13:43
 
Chtěl jsem se zeptat ,naší paní marketingové manažerky,kdy bude bruslící maskot? Slibovalo se ,že až bude opravený,ale asi se někde zapomněl v nějakém kurníku se slepicí.... Dále by mne zajímalo,kdo vymyslel,resp.kdo to vůbec pustil do realizace ,tu úžasnou přestávkovou soutěž - házení banánů na opici. Pokud někdo z odpovědných čte fórum,tak už se cca. asi 2 589x psalo,o co by měli fanoušci a příznivci zájem,jaké návrhy dávají,maily se psali,ale jak je vidno,na fanoušky se tady u nás prostě a jednoduše sere.Žádná soutěž(ta samolepka,šňůrka na klíče, tričko,kšiltovka či šála klub snad nepoloží),vylosování jednoho permanentkáře při každém utkání(nebo alespoň po zákl.části), soutěž o podepsaný dres, tipovací soutěž....nic,nic,nic,jedno velké nic.

Odpověď:
Dobrý den Ondro,
co se dosavadního maskota týče, problémy jsou hned dva:
1. není ve stavu k používání,
2. není náš, abychom ovlivnili jeho opravu.
Rozhodli jsme se pro nákup vlastního. Více se dočtete v článku: http://hc-olomouc.cz/clanek.asp?id=Nakupujte-vanocni-darky-pres-GIVT-a-prispejte-tim-na-maskota-4271

Většinu přestávek v letošní sezóně, jak jste si již všiml, si zakoupilo OC Olympia. Partnerům dáváme různé návrhy a tipy na druhy soutěží. Jak přestávku vyplní a jakou uspořádají soutěž je však na nich. Za tato partnerství jsme rádi.
Soutěž probíhá téměř na každém zápase. A co se organizátora OC Olympia týče - jsou dokonce tři ocenění. Dále probíhá soutěž v bulletinu. Pak máte možnost podpořit nákup maskota a tím získat také odměnu.O jednotlivých akcích jste vždy informování na sociálních sítích a webu. Řada aktivit je připravována také ve spolupráci s partnery extraligy. Věřím, že se zapojíte do všech.
Ondřej Hlaváček
1. 12. 2016, 13:26
 
Rád bych pouze doplnil otázku,resp.odpověď na otázku pana Lukáše Uhlíře- a to nejde nainstalovat plechové krabice na papírové utěrky a jeden(jedna) zaměstnanec Technických Služeb(když ZS patří městu) či soukromé firmy která se stará o uklid na ZS ,by je před přestávkami doplnil? Napadlo to někoho? A třebas tam dát i ,opět třebas plechovou,nádobu na mýdlo. Je to problém ve 21.století?

Odpověď:
Obdobná odpověď jako k již zodpovězenému dotazu - 20.10.2016.
Jakub Lochman
28. 10. 2016, 10:50
 
V jakém časovém budete generálně rekonstruovat stadion? Děkuji.

Odpověď:
Bohužel rekonstrukce stadionu není v naší kompetenci. Stadion není majetkem HC Olomouc. b>
Jakub Kašpar
22. 10. 2016, 10:16
 
Dobrý den,
už jsem tady jednou psal o podivném chování pořadatelské služby ohledně ”vyhazování” fanoušků ze stadionu po zápase. Bohužel se celá situace opakovala po zápase s Vítkovicemi, kdy při čekání na autogramy hokejistů za námi přišel zaměstnanec pořadatelské služby chtěl nás opět vyhodit ven na parkoviště. Ihned jsem se ho zeptal, od koho má toto nařízení a bylo mi oznámeno, že od jeho šéfa. Tvrdil jsem mu, že tady čekáme každé utkání krom inkriminovaného utkání s Litvínovem, o kterém jsem vám psal již dříve a po kterém došlo k nápravě. za to děkuji. A on mi tvrdil, že o tom nic neví a trval na svém, nakonec teda ustoupil, ale bylo mi krajně nepříjemné se s ním dohadovat. Asi by bylo dobré trochu zlepšit komunikaci mezi klubem a bezpečnostní agenturou. Moc se omlouvám, ale prostě mě mrzí, když je fanoušek, který chodí na ZS nějakých 13 let, vyhazován ze stadionu, jako by byl nějaký vetřelec a hrozba :-( Budete tedy jednat s agenturou o této situaci? Děkuji předem za odpověď

Odpověď:
Dobrý den, děkujeme za námět. Osobně to vidím stejně jako Vy. S agenturou budeme jednat. Mějte hezký den.
Lukáš Uhlíř
20. 10. 2016, 13:49
 
Dobrý den,

chci se zeptat, jestli neuvažujete umístit na WC sušiče rukou.

děkuji za odpoved

Odpověď:
Dobrý den.
Vzhledem k opakovaným poničením či odcizením dílčích vybavení zimního stadionu, o umístění takového zařízení neuvažujeme. Děkujeme za dotaz.
Martin Tomaštík
15. 9. 2016, 10:40
 
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli klub uvažuje o pořízení nové hymny? Podle mě by její zahrání před zápasem navodilo dobrou atmosféru, jak to ostatně můžeme vidět u ostatních klubů.

Díky za odpověď


Odpověď:
Dobrý den,
ano, klub uvažuje o nové energické hymně, která by byla chytlavá a jednoduchá. Nechte se překvapit.

Zuzana Němcová
Další stránky
<<123456>>