Filtr: výpis příspěvků ze dne "2013-9-20" | vypnout filtr
Jeste jedna k tematu vedle z Onlajnu: "Před startem třetí části můžeme oznámit návštěvu na utkání. Derby Přerov – Prostějov v MEO Aréně dnes sleduje 2439 diváků."
Sorry Bikere,ale v čem má pravdu??? Max. v tom že třetí sezonu jde hokej po stupínkách nahoru,že hrají dobrej hokej,potud v pořádku.Ovšem zbytek?Za stadion a za bufety nemůžou,oboje katastrofa.Soutěže o přestávce=nula,soutěž např. když si koupíš permici(např.první cena pro permanentkáře slosování permic,wellness,dnes ve slevomatu za 5000 a na 99%si jich více lidí koupí,tudíž klub vydělá,než dají za wellness pobyt,druhá cena permice zdarma,třetí dres podepsanej,4-10 kšiltovka,mikina),prodej suvenýrů=nula,nebydlím v Olmiku,tak nemůžu říct co je za reklamu po městě,pravda je že na tramvaji nic nevidím,plakátů sem si moc nevšiml,reklama v novinách nevím,čtu MFDnes,tam je pouze článek o utkání či před utkáním,co tak třeba na začátku školního roku obejít např.zákl.školy,udělat besedu(Dopita,Fiala,ze 2hráči),rozdat lístky zadara,udělat vědomostní soutěž(kšiltovky,trika,šňurky na mobil či klíče),podepsat kartičky, děcka dotáhnou poté na zápas rodiče,kamarády,příště přijde určitě někdo znovu,a znovu,a máte nové fanoušky. Co třeba auto s megafonem,jak jezdí na vesnicích a "Vykupujeme kůže,starý nábytek",objet v den utkání ráno cca od 7.30 hlavní tahy ve městě,kolem poledne,14-16h znova a to ať mi nikdo neříká že nikdo by si toho nevšiml. Maskota na Horní,Dolní náměstí,rozdat pár lístků,autogramiáda v nákupáku,opět rozdat pár lístků atd. atd. Mám pokračovat??? Já jsem amatér,ale tohle by toho marketingového mělo napadnout o půl noci kdž ho vzbudím!!!
Mimochodem ještě k propagaci. Když se ve městě pořádá Stavotech nemám šanci se tu informaci nedozvědět. Na klíčových křižovatkách minibillboard, na sloupech plakáty.
Bez šance té informaci uniknout. Takhle se to dělá. Nevěřím, že to pořadatele stojí balík.
Bez šance té informaci uniknout. Takhle se to dělá. Nevěřím, že to pořadatele stojí balík.
Já osobně dávám Fialovi za pravdu. Mora hraje skvěle, má ambice, podložený loňskýma výsledkama. Myslím, že stabilní návštěvu okolo 2000 diváků by si Mora zasloužila.
Když lidi nechodí, co takhle zkusit něco změnit.
Začít třeba plakáty, vylepit letáky do MHD, na příjezdový cesty od Ostravy, Brna, Šternberka, Mohelnice dát billboardy.
Kolem zimáku projedou denně stovky aut. Proč proboha už dávno není na průčelí zimáku banner s upotávkou na příští zápas. Do lidí se to prostě musí natlouct. Jinak to nejde.
Když lidi nechodí, co takhle zkusit něco změnit.
Začít třeba plakáty, vylepit letáky do MHD, na příjezdový cesty od Ostravy, Brna, Šternberka, Mohelnice dát billboardy.
Kolem zimáku projedou denně stovky aut. Proč proboha už dávno není na průčelí zimáku banner s upotávkou na příští zápas. Do lidí se to prostě musí natlouct. Jinak to nejde.
Pan Fiala by se mel chytit za rucicku s celym vedenim a jako nezaujatej zajezd z jineho mesta se projit centrem, svezt se tramvaji, okouknout par billboardu a delat si carecky, kolikrat uvidi reklamu na hokej a ze se tu vubec HOKEJ HRAJE..! Plac do novin, ze hrajem atraktivne a na spici? No a co? Pro koho? Kdo cilene nevyhledava informace nema sanci se o nasi atraktivni hre neco dozvedet!
dival jsem se na rozlosovani a prvni mozna ztrata bodu by nemela nastat drive nez nez 9.rijna v Mlade Boleslavi
No tak pan Fiala by se měl věnovat trénování, svým slibům o střídání brankářů a ostatní nechat jiným. Ve slabých sezonách chodilo kolem 500 diváků a konkretně na Kadaň těžko bylo přes 600, tak si myslím, že kolem tisíce na Kadaň je naopak sice malý, ale posun. Co by potom měla říkat Praha v KHL - 3.000 diváků ?
Zaregistrujte si své uživatelské jméno a nikdo se za vás již na fóru nebude vydávat! Základní registrace je zdarma.
Jsou diskuse vaším denním chlebem? Pořiďte si profi-registraci s vlastní ikonkou, prohledáváním dalšími službami. To vše jen za jednu SMS! více o profi registraci.
- Chcete-li udělat nový řádek, stačí zařádkovat enterem, netřeba používat html tagy.
- Děkujeme, že se zde na fóru budete chovat jako slušní lidé.
Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech smazat vulgární, urážlivé nebo nesmyslné příspěvky.
Kdyby si marketing klubu vedl tak dobře jako trenér a mužstvo tak není co řešit.
Mimochodem úvodní návštěvy jsou zklamáním i pro mě.
Myslel jsem si, že po úspěšné sezoně si lidi na zimák cestu najdou.
Já osobně jezdím autem na každej zápas 30 km, ale líní olomoučáci nepřijedou na zimák ani tramvají. Za tím si stojím a proto dávám Fialovi plně za pravdu.